THE ART OF PACKAGING
12/20

11 Value added packagingPackaging that fully compliments the products and draws the consumer.加価値包装商品の機能や特性を100%パック、さらに消費者の“欲しい機能”をプラス。パッケージはモノを保護し表面を飾るだけではなく、包むことによって、モノの新たな価値や機能を付け加えることもできます。私たちは、包装材を“ただ包む”という一元的なとらえ方ではなく、消費者にとって便利で使い勝手の良い商品にするため、付加価値のあるパッケージを絶えず考えています。そして、例えば、布団の圧縮パックのように、パッケージそのものを商品として開発するなど、より豊かな暮らしづくりに貢献しています。A package does not just protect the product and give it its decorative covering.It has the potential of adding value and functionality to the product.Understanding this, we do not limit ourselves to what is commonly conceived as the purpose of packaging, but instead, we direct our thoughts at value added packaging that will make the product more convenient and easy-to-use for the consumer.Sometimes a packaging itself can be a product to make people's life better, such as our futon compressing bags.

元のページ  ../index.html#12

このブックを見る